Hysteri.

Datum: 2010-12-07 /09:45:00 / Allmänt /  
Jag är inte bara less utan jag är RIKTIGT less på hysterin som pågår nu. Den om bantning/träning/ytlighet. Ta mig inte fel nu, jag tycker det är super att äta nyttig för hälsans skull, super att träna och som sagt jag älskar klänningar. Men allvarligt det har för längesen gått ur styr. Vi människor bara tackar och tar emot. Jag blir så trött! Det finns faktiskt viktigare saker i livet. Vi lever bara en gång då ska man leva ordenligt, vara nöjd med sig själv och vara lycklig. Även fast det såklart går upp och ner. Jag tror iaf inte ett dugg på att de människor som gör allt för att vara så smala som möjligt, äter en strikt diet (utan något "lördagsgott") eller ännu värre äter knappt något - eller helt onyttigt med mat utan näring.. Är lyckliga! Jag behöver ju inte bry mig, men hur ska man kunna låta bli när vi proppas fulla av detta. Även jag blir påverkad fast jag inte tycker om det. Klart man vill vara smal och snygg. Det vill väl alla? Men problemet är att man blir aldrig nöjd. Förresten så sitter inte hälsan i storleken på kläderna. Så gå och ät pepparkakor och julgodis nu!








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.