Min familj.

Datum: 2010-12-06 /14:29:05 / Kärleken /  
Jag älskar verkligen min familj. De är det viktigaste jag har. I min familj ingår:

Mamma Marie
Pappa Jukka
Storebror Nicklas
Storebror Daniel
Katterna; Frida, Freija och Grålle.
Hästen; Melroose.
Fästman Robban.

Jag har en väldigt bra relation till min familj, speciellt min mamma för vi förstår varandra väldigt för vi är så lika. Men vi är så nära att antingen klöser vi ögonen ur varandra eller kramas. Hihi, tror många känner igen sig i det! Jag är stolt över min familj. Vi har respekt för varandra. Har aldrig på riktigt bråkat med någon av mina bröder. Lekte med dem väldigt mycket när jag var liten, var en flickig pojk-flicka :P Min mamma älskar hästar precis som jag, jobbar på alingsås lasarett och är en riktig bullmamma. Hon är grym på allt sånt; att baka, laga mat, sticka, sy, korsord och städa! Min pappa är lugn och flummig, han har börjat tycka om hästar men hans stora kärlek är fotbollen - Häcken. Han är även ganska disträ och väldigt snäll! Min äldsta bror Nicklas, han jobbar typ jämnt på Lindelöv. Fast det är väldigt bra! Han är verkligen lycklig. Han är grym på att spela trummor och är en pedant. Daniel min andra bror, utbildar sig till lärare på GU. Han är den kloka och händiga :) De saker vi har gemensamt i familjen är; att vi alla är djurvänner, är sociala och har lätt till skratt. Vi syskon älskar alla musik väldigt mycket! Robban är såklart en del av familjen <3 Djuren är även givna familjemedlemmar! 

Sen är Robbans familj som en extra familj för mig, de ligger också varmt om hjärtat såklart.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.