Min fästman (24/12)

Datum: 2010-12-28 /17:00:00 / Kärleken /  



Nu är jag tillbaka och ska ta igen mina nedräkningar jag missat att skriva om! :)


Robban är min underbara fästman. Han är fin, musikalisk, omtänksam, rolig, sexig, trygg, tokig, pålitlig, energisk, självsäker, spännande, jordnära, smart, driven, självständig, naturlig, ärlig, snygg, äkta, mysig och kaxig när det behövs. 

Han är allt jag vill ha. Verkligen en drömprins, är så lyckligt lottad. Han är såklart mycket, mycket mer. Han är den bästa att sova med, varm och go. Vill alltid mitt bästa och får mig att skratta. Vi delar samma värderingar och de flesta åsikter. Jag kan prata med honom om allt. Jag är en väldigt djup person och stor tänkare, så vi har många pratstunder.

Han klär sig så snyggt, är mån om sig själv men absolut inte för fåfäng. Han har fint lockigt hår och det vackraste leendet på jorden! Jag drunknar i hans vackra ögon och han har otroligt fina drag i ansiktet. Hans kropp är sexig och är absolut lagom lång.

Robban luktar alltid gott, älskar hans doft.
Älskar hans röst, den är trygg och sexig.

Robban är så himla bra med både djur och barn! Alla djur och barn tycker om honom, det är så naturligt. Han tycker om naturen och vill bo på landet som jag :) Hans största passion är musiken, han kan lära sig allt. Men det han är bäst på är att spela saxofon, så gryyyyyym! När han spelar gitarr så bara jag slappnar av och lyssnar, blir tårögd på ett skönt sätt av hans sång. Åh, han är helt enkelt fantastisk!

Nu låter han perfekt - ja det är han. Men även solen har sina fläckar. 

Kan skriva hur mycket som helst verkligen. Robban är en unik människa, han tar andra för den dom är och skulle aldrig vara elak. Han är en mjuk person, har aldrig haft något behov att vara tuff. Han är den manligaste jag träffat någonsin - vågar vara sig själv.

Jag älskar Robban, av hela mitt hjärta.
Med dig, är det rätt.









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.