19 juni <3

Datum: 2010-06-19 /12:16:24 / Kärleken /  
Julia & Robban 1 år och 5 månader <3
Vad ska vi hitta på baby?
Jag älskar dig.

Jag vill hitta på något!
Just nu är jag defenitivt beroende av motion.
Det är skönt men önskar att jag kunde stressa ner ibland.
Som idag, jag vill bara ut och springa eller promenera LÅNGT!

Mamma ska titta på allt om bröllopet idag, jag blir bara trött på allt tjat om det.
Fast det får mig att drömma mig bort till mitt och Robbans bröllop såklart <3
Folk blir ganska förvånade att vi inte ska ha ett kyrkligt bröllop, men jag tycker det känns jätte bra! För oss är det viktigt att det blir vår personliga dag. Sagotema, personlig musik, frack och att mamma ska sy min bröllopsklänning! Okej, nu avslöjar jag mycket. Men det kan ju inte bli annat när allt handlar om bröllop nu för tiden :P Det får mig att längta! Hoppas Robban längtar också, jag känner mig lite kvinnligt tjatig som pratar om det så himla mycket.

Ikväll ska Rakke och Lagge träffas, ur-bra!









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.