himla panik...

Datum: 2010-05-25 /22:15:13 / /  

Kände när jag vaknade imorses att detta skulle bli en ångest-dag.
Himla skit ångest.

Är ensam, har massor ångest, kan inte sova, har inga pengar på mobilen och mår illa. Antagligen för att jag är hungrig. Men nu är jag inte direkt sugen på att äta alls. Får sova ensam också.. Jag är en alldeles för orolig själ för att kunna sova utan Robban.

Nu skulle jag verkligen behöva Robban, Anna eller Melroose.

Åh, och det som gick så bra att rida Melroose förut. Varför är jag inte lycklig över det? Fast det är jag verkligen, men hur mycket jag än flyr och "biter ihop" har jag fortfarande allt skräp inuti mig, som en hård sten som stoppar mig från att leva lyckligt.
Lyssnar på MGMT-kids och det gör mig gladare iaf.
Imorn kommer ni få se en optimistisk Julia igen, vill inte visa mig svag.

Jag vill vara snygg som Gemma Ward, tack.
adjö







Postat av: Anonym
Datum: 2010-05-26 Klockan: 21:02:44 |

Du är snyggare! MYCKET!



Postat av: Gissa?
Datum: 2010-05-27 Klockan: 14:35:21 |

Juliaaaaaaaaaaaa, du är bäst och snygg och fin. Vill kramas! Imorgon sötis, tar jag hand om dig.. Puss



Postat av: Robban
Datum: 2010-06-07 Klockan: 14:30:29 |

Du är snyggare!!! Mycket <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.