Okej, nu har jag tydligen en blogg..

Datum: 2010-05-19 /20:46:27 / /  

Otippat faktiskt att jag har en blogg.. Vet inte om jag kommer kunna leva upp till vad det innebär, är egenligen helt anti sådant och sitter sjukt sällan vid datorn. haha!
Men grejen är den att jag älskar att skriva och det kommer lägen då jag har känt "nu skulle jag bara vilja skriva ur mig precis allt". Om inte ni vet det, så är jag en STOOR tänkare, så det är ganska överfullt i mitt huvud för det mesta.. Eller aah, jämnt skulle jag väl säga.

Just nu har jag precis skrivit klart en praktikrapport (sent) och lyssnar på Laleh, ska snart gå till Robban. Jag har ju faktiskt inte träffat han sen igår :P

Jag är väldigt optimistisk idag så har inget spännande-tråkigt att skriva, mer än att den senaste veckan har varit en ful-vecka för mig. Idag känner jag mig på något sätt nöjd med mig själv, vet inte varför. Men vi ska absolut inte gå så långt, att jag älskar mig själv bara för just denna väldigt optimistiska dag just idag. Jag skyller på vädret. Jag menar, hur kan man vara nere när vädret är underbart?! Fast okej.. min mage är svullen, det är nog den där colan. Typiskt, jag kan inte sluta dricka cola!

Jag vet inte alls hur man avslutar sånt här.
så jag kör till med ett adjö.



Postat av: Piff
Datum: 2010-05-19 Klockan: 20:48:01 |

Wohooo!! första inlägget, jag vill redan ha mer







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.