STUDENTEN!

Datum: 2010-05-29 /18:43:43 / /  
För jag har tagit studenten!

Var en jätte kul dag igår, tack alla!
Har lite panik idag faktiskt för jag börjar nog smälta det lite.
Nu är man arbetslös liksom, oj...
Nu är man vuxen, eller det sägs så iaf.
Det blir arbetsförmedlingen på måndag, så jag får pengar efter 3 månader iaf.
Kan ju jobba hos Ulrik, men jag vet inte hur. Nu räcker det ju inte bara med extrajobb. Sen tycker jag det jobbet är jätte kul men min hälsa är ju mer än på botten just nu och så har det varit rätt så länge. Får nog ta ett väldigt rutinmässigt jobb.

Hela grejjen ger panikångest.
- Saknar klassen.
- Vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
- Pengar?
- Liv?
- Jobb som fungerar med min opålitliga hälsa.
- Att man måste våga nu och inte vara rädd.


På tal om rädd, det är jag för mycket. Men samtidigt oerhört orädd.
Jag har ingen balans med sånt, jag ska göra det eller inte göra det. Inget "nee, jag vet inte riktigt"
Många är mörkrädda, jag med såklart!
Egentligen är det människan jag är rädd för, människan i mörkret - människan i ljuset.
Fantastiskt att jag har träffat bästa Robban och just han är min fästman.
Okej, han är min fästman av vissa anledningar såklart.
Men om man ska tro på något övernaturligt (jag tror inte på Gud, men något)
Så är det som att detta något såg till att det blev jag och Robban, han står ut med mina rädslor, mina känslor, mina tankar, min humor.

Ha en underbar lördag!
x o
Den nyblivna studenten








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.