Hatar mitt hår.

Datum: 2010-11-06 /14:07:42 / Inspiration /  
Tycker det är så tråkigt, bara hänger där och jag passar inte i det! Funderar på om jag ska klippa sidecut, har tyckt det är himla snyggt länge nu..!

Tycker faktiskt Paulinas sidecut är perfekt, vi får väl se. Hoppas jag inte klippet av mig massa hår på längden bara :P Har sparat länge nu, men det skulle vara typiskt mig..




Postat av: frida
Datum: 2010-11-09 Klockan: 20:44:22 | Kika in här: http://hellomiami.blogg.se/

Skulle också vilja vara modig nog och klippa sidecut. Jag är dock rädd för frisörerna, inte själva frisyren. Huga.



Hoppas i alla fall att du hittar en frilla du är nöjd med :)



&tack så hemskt mycket för kommentaren! Roligt att du tecknar själv, och det är med att vara duktig är ett ganska tråkigt begrepp. Det gäller nog bara att hitta en egen stil :)



Postat av: Julia
Datum: 2010-11-10 Klockan: 13:41:21 |

Jag klippte lugg på mig själv ist, visste nästan att det skulle bli så. Jag kan inte låta bli, haha! Tack själv :) :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.