Idag skulle kameran varit med..

Datum: 2010-11-06 /13:19:28 / Allmänt /  

När jag kom till stallet imorses låg alla tre hästarna och vilade sig tätt ihop i sandhögen!
Gick fram och gosade lite med Melroose och hon stönade och stånkade som hon alltid gör när hon njuter i solen. Majka lät och gjorde precis likadant!

Ska ju åka iväg till göteborg sen och fira Anna och imorn ska jag med Felicia och kolla på en häst som hon ska köpa!! :D Men kommer sakna min älskling, träffar inte henne förrän på måndag. Det komer kännas som en evighet.. Får se till att ha saker att göra, hihi!

Ska förresten ha en nysydd klänning i design a lá Julia idag! Får väl se om det blir några bilder :P

Tänker lägga upp världens sötaste bild på mor och dotter:








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.