Ja må Anna leva, tjohoo!

Datum: 2010-11-05 /18:14:32 / Kärleken /  

Detta inlägget skulle jag egentligen skrivit igår för då fyllde min bästa vän, Anna 22 år!
Älskar henne så mycket, vill ge henne en tidig födelsedagspresent typ! Med lite blandade gamla bilder <3
Du har alltid funnits där för mig och vi är närmare varandra än någonsin, det betyder väldigt mycket för mig. Du har alltid varit ärlig mot mig, vi kan prata om allt och hur sällan/ofta vi än ses så är vi bästa vänner.
Låter klyschigt men du är som en syster för mig. Ska bli underbart roligt imorgon :*





























GRATTTIIIIS!! <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.