Jul på Liseberg

Datum: 2010-11-20 /12:55:18 / Kärleken /  
Igår var jag och Robban på Jul på Liseberg!

Det var verkligen helt underbart mysigt, vi gick där bland de mysiga små stånden som sålde massvis av goda, söta och mysiga saker. Ljusen gjorde stämningen ännu mysigare, musiken och de små ställena man kunde värma sig på. Detta har Liseberg gjort bra!!
Måste däremot klaga på resturang Tyrolen vi la ganska mycket pengar på.. Ingenting! Min portion var lagom till mig, men Robbans var ju ett skämt till honom. Att betala så mycket för det, varken hans mat eller min mat smakade något direkt. Efter det blev vi deppiga, men som sagt allt annat kompenserade tillslut! Men tyrolen lär vi aldrig gå till igen. Vi gick sedan och köpte en varsin god varm choklad med grädde - mums! Provsmakade överallt, kikade på söta renar och nordens ark djuren.

Jag hoppas till och med att någon vill åka dit med mig igen, SÅ mysigt var det! Längesen jag gjorde något så romantiskt med Robban. <3








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.