Min egna ateljé

Datum: 2010-11-10 /16:55:00 / Inspiration /  


Jag behöver verkligen min egna ateljé, har väldigt sällan inspiration till att måla nu för tiden. När jag väl målar så dömer jag mig själv så himla hårt och blir aldrig nöjd. Därför är jag i stort behov av ett eget litet place där jag och min inspiration kan stanna och bara växa sig större!
För jag älskar ju att måla, mår bra i själen när jag gör det och slappnar av i nacken.
Måste ha råd med att köpa lite bättre målargrejer också..
Har tyvärr ingen lösning på detta med ateljé just nu, så får sitta och gegga ner köket typ.

Förresten så längtar jag till julpyssel med julmusik. Baka pepparkakor, göra kola & fudge, hänga upp apelsiner med nejlikor i, allmänt julstäda och julpyssla.




Postat av: frida
Datum: 2010-11-12 Klockan: 11:47:26 | Kika in här: http://hellomiami.blogg.se/

Det är farligt att döma sig själv! &jag håller tummarna för att du hittar en inspiration som stannar :)









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.