Sadlar.

Datum: 2010-11-17 /22:08:08 / Melroose & Tindra /  

Idag i stallet så kollade vi så Melroose sadel verkligen ligger bra på henne, det gjorde den!
Jag och min kära mor, tittade nämligen på en film om sadelanpassning igår. Den var riktigt bra!!



Kollar även på dressyrsadel som jag ska köpa om ett tag!
Personligen tycker jag om märket Bates väldigt mycket, har ju det på min hoppsadel. Den är oerhört bekväm, man kan byta koppjärn i den och det är luftkuddar istället för stoppning. Den blir aldrig ojämnt stoppad eller så.
Det är alltså en väldigt bra sadel!








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.