Ska man gå i ide?

Datum: 2010-11-09 /13:22:07 / Melroose & Tindra /  

Idag känner jag verkligen för att gå i ide, det är mycket snö ute och det kommer bara mer.
Det är inte så hemskt egentligen med snö och vi lyckades ta oss till stallet! Så farligt är det faktiskt inte, men ändå känner jag för att gå ide. Det skulle vara så skönt att nästa gång man vaknar så är det vår..
Fåglar kvittrar, vackra färger och en vårglad häst.

För idag var Melroose riktigt jobbig, är rädd ibland att jag är hemmablind. Men hon är faktiskt en 3 ½ åring, (exakt igår faktiskt!!) som är i sin trotsperiod. Idag var hon tokig, busig och pigg. Stressade upp sig för minsta lilla och prejade över mig, i det läget känner jag mig så liten.. Jag sa till henne ordentligt på skarpen då stod hon still, jag fick äntligen flätat svansen och borstat av henne i lugn och ro. Just då kände jag att detta gör livet värt att levas, även under vintern!



Melroose förra julen <3








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.