6..

Datum: 2010-10-31 /16:25:42 / Allmänt /  

6 saker jag måste ha min neccesär:
- Mediciner
- Deodorant
- Vaselin
- Trosskydd/bindor
- Parfym
- Tigerbalsam

6 finaste flicknamnen:
- Agnes Cecilia
- Tora
- Olivia
- Alice
- Vilda
- Tuva

6 bästa låtarna just nu:
- Niki & The Dove - DJ ease my mind
- Little Marbles - Hoppa & Trampa på mitt hjärta
- Adrian Lux - Teenage crime
- Donkeyboy - Sometimes
- Oskar Linnros - Debut
- Robyn - Hang with me

6 saker jag inte skulle klara mig utan just nu:
- Linser
- Medicinerna
- Min sadel
- Mobiltelefonen
- Astmainhalatorn
- Långkalsonger

6 personer jag inte kan klara mig utan:
- Robban
- Mamma
- Pappa
- Melroose
- Anna
- Daniel och Nicklas. (Gjorde en liten fuling nu med två :P)

6 bästa tv-programmen:
- Top model
- How I met your mother
- Greys Anatomy
- Idol
- Debatt
- Hem till gården




Gammal löjlig bild :P Men det var faktiskt meningen!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.