Dagens..

Datum: 2010-10-07 /13:30:37 / Melroose & Tindra /  

http://www.youtube.com/watch?v=Nx9vPfUi7hk


Rolig video som jag tittar på just nu! Ja, jag är en hästnörd. Men ni som också är hästnördar förstår hur extremt det är ;D Ni måste kolla vid 0:57. Musiken är inte så bra, men man kan ju stänga av ljudet!

http://www.youtube.com/watch?v=jwFFZj6zICI

Även den är grym, jag fick rysningar av första hästen! Ni bara måste kolla! Men som sagt här är musiken värre.. Haha :p Vid 1.33 är det bara galet! 
En sak bara, usch på er som rider utan hjälm!

Ikväll ska jag hålla lektion för Maja och Nisse, det var längesen så ska bli riktigt roligt!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.