en sån här härlig fredagkväll :)

Datum: 2010-10-01 /21:41:32 / Melroose & Tindra /  
Stallet idag:

Red i crossbanan med Malin och Gullet. gick underbart bra!! Är så enormt glad för att det går bra nu :D Galopperade flera gånger och idag busade hon extra mycket, blir alldes glad när hon gör det. Hon gör så söta saker så jag kan inte låta bli att skratta! Vi klättrade även massvis för det är ju perfekta backar där, det är alltid trav uppför och trav nerför. Försöker lära henne att man inte behöver ha bråttom, men hon bara VILL VILL OCH VILL FRAM! Jag ska säga er att det är branta backar, är stolt över min älskling. Låter kanske lite skryt-stolt ibland, men det går ju inte att låta bli. Hon är underbarast (tycker jag såklart!) :)
Melroose var på mycket bra humör idag också, när jag borstade henne så bara njöt hon. Sölade mer än vanligt när hon åt, då är det extremt mycket, hihi.

Imorn blir det ullared, är jätte peppad. Ska köpa grejer som är väl behövliga, flera grejer till stallet och Melroose såklart!

Nu blir det mys med bästa R.

adjööö








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.