Måndag morgon.

Datum: 2010-10-25 /10:50:03 / Allmänt /  

Var hos läkaren 8.15 imorses, ÄNTLIGEN! Någon som verkligen hjälper mig!

Har absolut inget emot vården, men jag har skjutsats runt mellan massvis av olika läkare nu, det är skit jobbigt. Han beställde iaf en tid för magnetröntgen till min nacke och kollade min rörlighet, rygg och allmänt typ. Jag var tvungen att ta av mig allt på överkroppen bara, okej han är läkare men jag kände hur jag satt där och skakade lite, liksom lalala. Här sitter jag med brösten i vädret..! Det visar sig att jag har sned rygg också, även fortfarande olika långa ben. Så jag har varken bra nacke, huvud eller rygg - woho.. (Sen har jag ju astma och sjukt dåligt immunförsvar också - dubbelwoho. Känn av ironin!) Men som sagt nu känns det som att det går framåt!

Dagen igår bestod nämligen mest av smärtor, ångest, oro, stress och för mycket tankar. Idag är det sol och jag ska rida! :)









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.