Älgar och sånt ^^

Datum: 2010-09-25 /20:03:56 / Kärleken /  
Nu är jag farlig här.. Skriver mitt tredje inlägg på en dag, blev ju så sugen :D

Lyssnar på empire of the sun, Adrian Lux, Name the pet, MGMT och Alice in Videoland. Får härliga rysningar av så bra musik. Blir lite party sugen faktiskt och det är ovanligt ska jag tala om.

Kom nyligen hem ifrån stallet tog en dusch och nu sitter jag här. Vill bara säga att det är det underbaraste som finns att ha en egen häst och att ha en egen häst som Melroose gör det bara ännu bättre! Det nya bettet fungerade super! Vi red ut rätt så långt och såg två älgar. Melroose hade känt av de redan innan, men när vi såg dem så brydde de sig inte. Woho, vad duktiga hästar vi har Malin!! Sen närvi nästan var hemma så gick vi nerför en liten backe i skogen, helt ovetande om att en bil hade stannat ovanfr för att ta sin post. "PANG!" Så smälldes locket igen och Melroose skuttade rakt upp i luften, är tacksam att man har reflexer innan man hinner tänka, haha! Fick stopp på henne direkt, hon blev mest chockad för att Gullet blev väldigt rädd. M ville bara vända sig om för att se vad som pågick, Gullet lugnade sig efter en bits spring. Väl tillbaka fick M sin välförtjänta mat och jag blev chockad för min tjej äter helt oerhört snabbt nu för tiden..! Fick mocka ur hela lösdriften för de har stått inne så mycket och det är så blött ute att de drar in massvis. ar även upptäckt att Mellis är i en 3-årings trotsperiod.. Som Malin sa: "Det är som med barn. Barn som inte mår bra de tar ut sitt trots på andra. Medans barn som har det bra tar ut sitt trots på sina föräldrar, för de vågar det. Det är sunt att Melroose visar känslor." Det är så typiskt henne bara för hon har verkligen olika dagar :P Ena dagen kelig och världens snällaste, nästa dag tar hon örona bak när jag ska borsta henne i boxen. Ni får inte tro att hon är dum, för hon sköter sig alltid jätte bra. men eftersom hon är så go, så märks det så tydligt när hon är gnällfis. Hon är på pricken lik Majka, fast en frisk version. Majka och Melroose är de bästa hästarna. Majka, må vila i frid <3 Skriver om precis allting för är alldeles lyyyycklig.



MAJKA



MELROOSE


Vill bara säga att jag älskar Robban väldigt mycket. En bra sak med mig; Jag är förlovad med den bästa mannen på jorden. <3


(lite bildbomb, hihi)



Postat av: Robban
Datum: 2010-09-26 Klockan: 20:51:15 |

Bajprutt ^^, man ser att Melroose har tänder på G' :P ;)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.