Angående Blog Awards

Datum: 2010-09-26 /15:50:34 / /  
Har ingen super koll alls på andra bloggare, men tyckte ändå det var lite kul att kolla vilka som vann. Måste bara säga att de som vann förtjänade det verkligen!

- Elin Kling
- Ana Gina
- Egoina
- 17 år och trebarnsmamma
- Maria Montazami

Några av mina favoriter, följer verkligen inte alla som ett klistermärke i deras bloggar. Men Elin kling är min absoluta favorit och de andra tre är väldigt väldigt duktiga! Ana Gina och Egoina skriver väldigt bra, är inspirerande och starka personligheter. Rebecka (17 år och trebarnsmamma) är en självständig tjej som också är inspirerande, inte alla är ju 17 år och har tre barn liksom! Maria Montazami, vad mer behöver jag säga? Hon är bara världens härligaste! Så grattis! Grattis alla de andra också, men känner inte till dem så bra..

För att det ska vara lärt att läsa och tycka om en blogg, ska personen skriva bra, vara sig själv och inte trycka ner andra. Dessa följer alla regler, anser jag.











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.