Medvind.

Datum: 2010-09-30 /13:10:29 / Allmänt /  
Ja, medvind är jag i desperat behov av nu. Vill inte sitta här och skriva ett rådeppigt inlägg, men är faktiskt bara likgiltig. Har haft motvind i flera år, så det är absolut inte för mycket begärt att nu behöver jag lite medvind. Iaf lite, så jag känner att jag gör något bra och att jag är viktig! Är sjukt sleten idag, men orkar inte bry mig. Ska till stallet sen, då blir jag gladare iaf! Tänker duscha och göra mig i ordning efter det. Ska nämligen kolla på idol och ljus i alingsås ikväll med Robban, Petter och Klara!


Får väl hoppa lite studsmatta och se om det funkar. Glädjerus, tack.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.