Melroose installad!

Datum: 2010-09-15 /00:16:28 / Melroose & Tindra /  

Idag är det typ tredje dagen Melroose stått inne på natten och det har fungerat suveränt! Det är så underbart, att de andra kan gå ute i lösdriften så kan hon äta i lugn och ro. Hon är ju bara 3 år och växer jätte mycket just nu, tjoffar i henne massvis av lucern och korn. Resultat har jag alltid börjat se, hon var ju en liten tjockis på sommaren (så härligt:)) Men när det inte var något bete kvar så gick det ganska fort, hon hann aldrig bli för smal puuh. Det är iaf super-bra att vi kom på  en lösning som fungerar suveränt! Hon är ju mitt lilla hjärta, jag mår inte bra om inte hon mår bra..!

 

Ingen ridning imorn eftersom hon fick en tappsko i söndags, det blir till att använda boots på henne hon har sånt övertramp att hon trampade av sig vä. fram sko.. Det var ju dags här snart att sko henne iaf, men otur iaf! Hon tycker det är rätt skönt att bara gå och käka mat, men det märks när hon inte ridits eller aktiverats på ett tag, då är det "Jippie". Då blir matte glad :)

 

Att fälla och sätta päls tycker M däremot inte alls om, usch och fy. Ännu en sak jag tjoffar i henne - B-VITAMIN! Märker resultat där med, skönt. Jag förstår henne iaf om man tänker på hur jag är under lingonveckan så får hon allt vara lite bitch i mellan åt, jag älskar henne iaf. :)

 

Det kommer fler inlägg om Melroose, ska allt komma igång med det! Hon är ju mitt livs mittpunkt.

 

xgodnatt








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.