Annandag påsk.

Datum: 2011-04-25 /13:04:37 / Kärleken /  

Strax ska jag och Robban åka till stallet och sedan ska vi åka hem till Anna i mölndal! Min bästa vän ska nämligen flytta till singapore ett tag så ska pussa och krama henne massvis. Åh, det kommer kännas så oändligt länge utan dig. Älskar dig hur mycket som helst! Daryll lär få pussa och krama dig extra mycket, så det blir ifrån mig med. Jag finns här för dig i vått och torrt, vad som än händer. jag vet att du finns där också. Det finns ingen som du min BÄSTA BÄSTA vän. Jag är så glad att jag har dig. Katterna och Melroose hälsar att du ska ta hand om dig! Din syster, Puff och bästa vän - Julia <3
























Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.