Glad påsk på er finingar!

Datum: 2011-04-24 /13:25:25 / Melroose & Tindra /  

Jag har haft mycket annat att tänka på som ni förstår. Idag ska jag till Robbans farmor på lite påskmys :) Jag red på Melroose i fredags och igår, hon har varit helt underbar! Vi har galopperat, klättrat och haft det underbart. Det var som sagt bakskor hon behövde, hon ömmar inte något och är gladare än någonsin. Hon har fått sådant lyft i benen också, :D Åh, jag är så kär i min häst. ena dagen mötte vi älg med kalv, hon skötte sig perfekt. Andra dagen testade vi det vanliga raka bettet och det funkade super! Igår var jag på hööks och myone, ni får tyvärr vänta med bilder.. Jag testade iaf dressyrsadlar och det var en globus som var bäst!

Jag köpte på hööks:

- Ett rakt bett
- Ett pannband
- Ett JÄTTE FINT schabrak, ni ska få se!
- En ljuslila piké
- En mörkblå t-shirt
- Tunna strumpor
- Gummiboots
- Kantflätade tyglar

På myone:

- Liniment
- Hästgodis, smakerna lakrits, jordgubb&vanilj, äpple och kokos.

Var mycket tveksam om Melroose skulle tycka om godiset, hon är ju väldigt kräsen. Hon älskade det!









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.