Stall-ledig dag med tripp till gbg och en härlig Alva.

Datum: 2011-04-16 /19:06:54 / Allmänt /  
Idag har jag varit i göteborg med Robban, Eva och Joline. De skulle prata om tatuering, sedan var vi inne på  biltema, sen var det en sväng till Malin & Peter. Jag lekte och gosade med härliga Alva. Efter lite kaffe och tjöt var det willys, sen hem. Nu sitter jag hos Robban ska äta snart. Vi har inget planerat ikväll. Får väl se om vi åker till Alingsås eller bara tar det lugnt :)
En stall-ledig dag för mig, så har inget hästigt att berätta. Men imorn ska jag dit och mysa med min älskling! Saknar henne otroligt mycket! Tänk att bara en dag kan vara så oändligt lång utan henne.
Nu ska jag mysa med min Robban <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.