Önskelista!

Datum: 2011-08-03 /14:19:00 / Allmänt /  



Hunter claridge house

Detta tränset är så fint, till en början fick jag ingen direkt aha-upplevelse av det. Men nu dreglar jag över det! Melroose skulle passa jätte fint i det.



Tyglarna längst till höger

Just dessa är Knights. Storleken i mitten är också bra, men det är just den mörkbruna färgen och kantflätade jag ska ha. Men hittar inte dem eller några liknande någonstans..! Måste ha!



How I met your mother DVD-box

Bästa serien.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.