Fantastiskt ridpass!

Datum: 2011-12-06 /21:10:38 / Melroose & Tindra /  


Idag red jag min älskade M! Det gick så himla bra. Hon hade en härlig framåtbjudning. Denna lilla vilan har gjort henne gott! Jag bara satt och log så underbart var det.

Sen är underlaget på ridbanan helt AMAZING! Det är gummiflis, mjukt och inte det minsta tungt. Det sviktar så bra också. Det kändes som vi flög fram på moln.

Nu ska sökandet efter den perfekta dressyrsadeln börja :D




Postat av: Camilla-Tävla om ett presentkort värt 300kr på My One!
Datum: 2011-12-06 Klockan: 21:28:31 | Kika in här: http://camillahastskotare.blogg.se/

Tack för att du är med i min tävling :D

Håll tummarna och lycka till så avslöjas vinnaren 22/12 midnatt

/Camilla



Postat av: Emma och Amanda
Datum: 2011-12-06 Klockan: 23:10:36 | Kika in här: http://cavaliers.blogg.se/

Tack för ditt engagemang på vår blogg!

Riktigt roligt med egen uppfödning,Ser ut att vara en riktigt trevlig häst och vi båda önskar all lycka till i framtiden med din fina tjej! :)

Kramar



Postat av: Matilda
Datum: 2011-12-07 Klockan: 14:47:03 | Kika in här: http://vickysutbildning.blogg.se/

Vilken fin bild!



SV: Ne men där ser man, så roligt =D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.