Nyårsafton

Datum: 2011-12-30 /12:48:11 / Allmänt /  


Imorgon är det nyårsafton!
Har ni tänkt på vilket "måste" det är att festa just den dagen? Det är klart att man bestämmer själv, men det blir som en press att festa.

Man bygger upp så höga förväntningar, så blir det inte precis som man vill.. Jag menar verkligen inte att det är fel att festa på nyårsafton. Det har jag gjort varje gång de senaste åren.

I år ser min nyårsafton helt annorlunda ut och jag trivs med det! Har helgtjänst i stallet på lördag, sen ska jag äta gott och dricka mousserande vin med min fästman.

Ta hand om er imorn och tänk på alla djuren som är rädd för fyrverkerier!





Postat av: Anneli Johansson - Bloggtävling i samarbete med Perfect Sit of Sweden
Datum: 2011-12-30 Klockan: 13:04:17 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

nyår är väldigt överskattat :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.