True

Datum: 2011-12-08 /21:21:09 / Allmänt /  


You know horses are smarter than people. You never heard of a horse going broke betting on people. ~Will Rogers




Postat av: Nathalie
Datum: 2011-12-09 Klockan: 02:14:23 | Kika in här: http://superponyriders.blogg.se/

Hejhej föredetta ponnymuppaar.blogg.se här!

Nu har jag & 2 andra kompisar startat en ny blogg.

Kolla gärna in där & kommentera nånting! KRAM<3



Postat av: Jenny
Datum: 2011-12-09 Klockan: 15:17:52 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Haha, så sant, så sant ;)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.