Alla <3 - ans dag!

Datum: 2011-02-15 /14:04:00 / Kärleken /  
Min alla hjärtans dag började med mycket känslor, åkte in för att träffa min psykolog. Lyssnade på Bo Kaspers orkester och började gråta lite smått. Det var inte så jag ville ha min alla hjärtans dag, hade typ inte sovit något pga av bekymmer..
Den blev iaf myyyyycket bättre! Jag och Robban åkte till stallet, myste lite där. :) Sen såg resten av kvällen ut typ såhär:
Fick ju underbara vita tulpaner av Robban och en söt ros! <3




Först åt vi super-gott nybakt bröd med gott the, sedan blev det Merlin och godis. Vi testade en ny cider: päron med smak av ros. Den var mums!

Merlin får en stark 3/5 av mig. Har ju sett den flera gånger och den är fortfarande jätte bra. Men vissa scener blir långtråkiga och lite för dystra, plus att specialeffekterna är för det mesta dåliga. Men det är verkligen en film ni borde se!!



Robban fick en present av mig :)



Detta var i paketet, Robban blev himla glad. Jag var också himla glad som fann den perfekta presenten till honom, det är verkligen roligare att ge bort saker än att få :)

Det är iaf ett doftljus med doft av vattenmelon och gurka - mums! Två små påsar the med smak av spicy chocolate och sweet love. Passande eller hur? Hihi



Postat av: lovisa/polichinelle
Datum: 2011-02-15 Klockan: 14:05:57 | Kika in här: http://polichinelle.webblogg.se/

men åh! tack tack tack för dina vänliga ord. jättekul att kunna inspirera och hoppas du kommer att trivas. vi hörs! tisdagspuss :*







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.