Ni får ursäkta mig..

Datum: 2011-02-14 /14:53:19 / Allmänt /  

Det känns som jag lägger upp lite tråkiga inlägg nu och är ganska lost ifrån bloggen. Men jag är så himla lost i mig själv, har massvis att tänka på och mår bara inte så bra.. Ni har inte ens sett min nya snygga frisyr..

Har varit hos psykologen idag iaf, idag var det för en gång skull skönt att prata och det behövdes verkligen. Hoppas jag får se ett ljus i slutet av tunneln snart. Det är ju alla hjärtans dag idag, då ska man bara vara fylld med lycka och fjärilar i magen ju..! Blir glad av min Robban såklart, fick underbara vita tulpaner av honom igår. De finaste, han vet hur mycket jag älskar vita tulpaner. PUSS PÅ VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING. Vet inte vad jag ska f för överraskning av honom ikväll, han ska få något riktigt fint av mig iaf. :)

Nu ska jag äta och kolla på ponnyakuten med mor min.
För er som har missat!

http://svtplay.se/v/2289990/ponnyakuten/del_1_av_16?cb,,1,f,-1/pb,a1364150,1,f,-1/pl,v,,2324837/sb,p122052,1,f,-1

(avsnitt 1, det är verkligen jätte bra även för oss med stora hästar!)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.