Snyggaste paret!

Datum: 2011-02-16 /10:03:00 / Inspiration /  
Katy Perry and Russel Brand



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-02-16 Klockan: 22:09:10 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Älskar också dom där två tillsammans! Man får nästan rysningar, + att jag vet att han var typ sexmissbrukare och player och gud vet vad innan han träffade henne. Och nu är dom bara såå fina! :D



SV; Tack så jättemycket!! :D



Antar att det var du som skrev kommentaren ang killar i stallet (läste att din kille heter robban, så antar att det var du! :D) min tycker att det luktar lite väl mycket, man han har snällt följt med två gånger iallafall! och på nåt sätt så accepterar han att Vendela går först ändå, himla härligt!



grattis till att du också verkar ha hittat en så himla härlig kille hörru!! :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.