Torsdag & loppis drömmar.

Datum: 2011-02-17 /12:09:02 / Allmänt /  
Längtar till loppis, de två senaste gångerna jag ska ut på jakt har jag fått migrän båda gångerna.. Älskar loppis ju, det är så himla typiskt. Det bästa är till sommaren då det är söta små loppisar lite varstans runt om här ute på landet. Drar med mig Robban med en picknick-korg.
Har ni något bra ställe att tipsa om? :)

Fick ett kast över mig av detta sug när jag blev avundsjuk på garderobstankar.blogspot.se som fyndar massvis av fina saker, alltså de underbara klänningarna! Det är sånt jag drömmer om.
Ligger med en kopp the och är inte helt frisk, ska ju på min svärfars lilla kalas ikväll. Hoppas jag orkar, just nu känner jag mig utsliten. (Woho, vilken uppiggande dagens status. Märk av min ironi..)









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.