En dag att bli kär på.

Datum: 2011-01-30 /20:33:21 / Melroose & Tindra /  

Vilken underbar dag det har varit (är fortfarande!)

 Jag red Melroose förut, det var fortfarande mycket is men långt ifrån som i fredags. Först var Melroose super mysig att göra i ordning, sen stod hon helt still när jag hoppade upp och gick med en fin framåtbjudning. Lyssnade på mig perfekt och allt var bara så underbart! Alltså det var inget dåligt eller jobbigt alls idag, Melroose är världens bästa <3 Sen var hon så sällskapsjuk när jag släppt ut henne och busig, jag skojade med henne i hagen, då började hon springa & bralla som en tok! Sen kom hon tillbaka så sa jag: "Hopp & lek då, spring iväg!" Då gjorde hon det, hihi. Så fånigt glad blir man som matte när man har en så underbar häst. Det är så skönt att äntligen kommit igång med ridningen, längtar bara till att isen ska försvinna nu. Men vill ändå att snön inte ska försvinna än, vill åka skridskor, spark & pulka först. Snö hellre än is!!




Åh, sommar..

Just nu sitter jag här med ett glas cola och har gosat massor med Robban, nu ska han jobba..
Vi eldar i braskaminen och ska kolla på Wallander ikväll :)



Postat av: Stina
Datum: 2011-01-31 Klockan: 16:58:20 |

Din häst är verkligen vacker, roligt att det går så bra :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.