Hemma igen..

Datum: 2011-01-23 /22:42:23 / Allmänt /  
Nu är jag och Robban tillbaka ifrån vår underbara vistelse i stallet. Robban är och jobbar nu men..! Det var iaf som sagt HELT UNDERBART, som alltid :) Jag blev alldeles gråtmild på vägen hem och hemma för att det är så härligt att bo  där, det är mitt paradis. Att ha hästarna precis utanför, två härliga hundar, kaniner, katt och allmänt på landet - jag och Robban, själva. Vill tillbaka!! Jag spänner mig inte alls lika mycket där som annars, även om jag trivs mycket bra hemma så är jag helt avslappnad där borta. Idag har jag dock inte mått helt bra.. Haft lite feber och svimmat två gånger.. Vet inte varför antar att det är pga av min medicin,men båda gångerna märkte Lagge det (yngsta hunden) och blev alldeles tokig, gnällde, slickade mig i ansiktet och försökte säga till Robban. Så söt.


Annars så har vi gjort det vanliga:
Mockat, fixat vatten till hästarna, utsläpp/insläpp (plus allt annat pyssel i stallet), gett alla djuren mat, kelat, umgåtts med hästarna, haft ständigt sällskap av hundarna, ätit, sovit, kollat film och spelat lite playstation.
Vi har även såklart spelat massvis av sällskapsspel, yatzy och alfapet är mina favoriter! Vi var också med på Majas ridlektion fredag-kväll!


MEN! Denna gången var ändå annorlunda, jag och Robban hade ju 2-årsdag i onsdags, vi firade den igår kväll. :)
Först med en middag; Gorgonzola-lax med granatäpple, klyftpotatis och sallad. Till efterrätt; Robbans chokladmousse. MUMSMUMSMUUUMMA!


Sedan hade vi en spa-kväll i badet. Med bubbel, efterrätten, ansiktsmask, hårinpackning och peeling. <3 <3

Detta är i stort sett det jag har att skriva nu, kommer upp massor av bilder imorn! Alltså jisses vad jag längtar tills mitt och Robbans liv ser ut såhär, det är bådas dröm!! Vi ska ha vårat egna paradis i framtiden. Älskar Robban, min andra hälft.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.