I sommar vill jag ha..

Datum: 2011-01-27 /18:53:00 / /  
Dessa grejerna ifrån H&M, jag är helt förälskad. Alltså H&M är bäst!
Jag är som sagt kräsen med skor, hade ingen aning om att denna typ av sko var min stil men jag älskar dem!! Mina absolut favoriter av alla skor just nu!! 399 :-




Vilken drömklänning, mamma mia! Vill ha... 499 :-





Axelremsväskor är ju mina favoriter och denna svarta i canvas är bara för underbar! 149 :-



Sjalar är jag verkligen inte mycket för, men detta är dröm-sjalen! Har faktiskt vilja ha en sån här lääänge.



Kombinationen av grått och rosetter, love!!



Perfekta sommarklänning, den finns även i beige som är nästan lika underbar!











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.