Lite blandat feel good.

Datum: 2011-01-18 /14:04:41 / Allmänt /  


Just nu sitter jag och lyssnar på Bo kaspers orkester & Lisa ekdahl, planerar inför veckan - jag och Robban ska bo i stallet :) Annars gör jag såna där ointressanta saker, som att tvätta, städa och ska strax kolla project runway. Tänker lyssna lite på christer i p3 också, så himla bra. Får finna alla sätt att känna lite feel-good, det behövs!

Tänker tipsa om min vän Sofies fantastiska blogg, hon är himla bra på att sminka den där tjejen!

http://makeupway.blogg.se/

Tittade såklart på top model 15 igår och har redan en favorit, fastnade redan i första avsnittet för henne! Förra säsongen hade jag aldrig någon favorit, denna gången är jag helt fast! Kayla heter hon och är lika gammal som mig :) Detta är en bild ifrån avsnittet igår, ett starkt avsnitt. De skulle skriva något de blivit mobbade för på kroppen och Kayla är lesbisk, så hon skrev queer på kroppen. Sedan skulle de välja ett ord som stärker dem också, då valde hon fri, himla bra ord alltså! Som sagt hon är min favorit, svik mig inte nu :P



Kan även berätta att i project runway 8 som jag tittar på nu, så fick jag en favorit redan första avsnittet -
Gretchen. Ser fram emot att få titta nu snart!!



Det är feel good som sagt att få titta på sina favoritprogram och få massor av inspiration! Jag har ju hur mycket ideér på kläder som helst, någon som vill vara min privata sömmerska? ;) Det är faktiskt lite synd att jag inte bara kunde få ur mig mina ideér.. Det är verkligen hur mycket som helst!

Längtar galet mycket till att rida Melroose, nu är hennes vila snart slut. Då du!! Kommer bli så underbart, nu har jag verkligen rid-abstinens.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.