Lördag-måndag forts :)

Datum: 2011-01-10 /16:19:00 / Allmänt /  


Jag skriver ett till inlägg om det nu ist, så jag har lite organiserat :p

Vi kollade på en film i lördags: Sin Nombre

Den får 3/5 av mig, för den var bra men handlingen gick alldeles för fort fram plötsligt och slutet var en besvikelse. Huvudrollen var förvirrande och det fanns aldrig någon egentligen vändpunkt tycker jag. Som sagt vill ha ett bättre slut. Den lämnade defenitivt mycket tankar efteråt.






Jag ägnade i stort sett hela söndagen i sängen, hade en helt extrem migrän som var riktigt hemsk. Jag spydde tillochmed, var inte ens bra idag. Känner mig som en utsliten gammal trasa.. Inte roligt :( Jag orkade äta lite stuvade makaroner på kvällen och kolla en film med Robban i lördags iaf. Mysigt.

Filmen vi såg: Eragon
Den får en stark 3/5 av mig. Jag tyckte det var ett nöje att titta på den, men är inte så jätte mycket för fantasy, jag gillar genren äventyr och de kan vara lite lika. Samtidigt kan jag total fastna i fantasy. Men det var något som fattades i denna för att fånga hela mig. Draken var helt underbar och historien bra. Men karaktärerna var lite för mycket "dumdristig, självsäker tonåring" det blir så klyschigt.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.