Måndag,

Datum: 2011-01-24 /11:32:00 / Allmänt /  
Idag ska jag till psykologen och på akupunktur. Ingen höjdar-dag direkt, fast det är två mycket bra saker som jag behöver. Vill bara vara i stallet och mysa med världens bästa häst. <3 Kommer lägga upp bilderna ifrån förra veckan senare idag!
Men om det  finns någon därute som är uttråkad och intresserad av en grym blogg som jag följer så länkar jag den här:

http://www.jestemkasia.blogspot.com/

Jag är som sagt ingen blogg person, är ju själv förvånad att jag började blogga och tycker om det så mycket. Hihi. Iaf så finns det vissa bloggar som jag verkligen tycker om, detta är en av dem och den jag lagt upp för några dagar sen, eller hur det nu var! Jag är iaf inte den som följer en modeblogg slaviskt för att det är en modeblogg, och förlåt mig men det finns verkligen YTTERST FÅ svenska bloggar (spec om mode) som är värda att läsa. Alla är helt enkelt likadana och det är en himla trend-fixering. Jag är ju faktiskt inte intresserad av mode, gillar att läsa sådana tidningar (och om kläder osv) ibland såklart men det är för att jag älskar kläder! Men inte trender, utan att låta för självgod så är det ju min egna stil som är mitt intresse och som jag tycker om, om vi nu ska  tala om "mode". Jag kan absolut gilla saker som är en trend, men jag skulle aldrig använda den av just den anledningen. Som päls tex, argumenten om det - ta det inte med mig. Jaja, nu ska jag sluta tjata. Hoppas ni finner någon inspiration på bloggen jag länkade, jag tycker den tjejen är grym iaf (och vacker) !!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.