ooh, sköna söndag.

Datum: 2011-01-02 /16:42:44 / Allmänt /  


Imorses vaknade jag på rätt sida, men var helt och hållet igentäppt i näsan, bihålorna och halsen ska vi inte ens tala om :P tog mig iaf en kopp the och varma koppen, sen åkte jag till stallet. Åh, det var så underbart! Min fina tjej stod och solade sig, bara det blir man ännu lyckligare av. När jag känner mig ensam, värdelös och ledsen. Så är det bara att titta på en underbar bild på Melroose så blir man glad. Vet inte vad jag gjort utan henne. Det är många som skakar på huvudet "hästtjejer." JAAAAA! FÖR TUSAN! Jag är en riktigt insnöad hästtjej och stolt. Myste och borstade min tjej iaf, hon älskar att bli borstad i svansen. Sen smörjde jag hennes hovar med elastic hov. Hon var som vanligt kinkig med höger bak :P

Så ni som inte förstår er på hästtjejer, se in på er själva - vad har du för guldkorn i din tillvaro? Det kan vara ett djur, en plats, en människa, kreativitet eller vad som! Men det finns ingen människa som kan leva utan de där små guldkornen.


Nu dansar jag till Lisa ekdahl och proppar i mig honungshalstabletter! :) Det är feeeeel good.





Postat av: Anonym
Datum: 2011-01-02 Klockan: 20:17:12 |







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.