Hej på er!                                ...

Datum: 2011-07-31 /14:15:48 / Melroose & Tindra /  

img_1399 (MMS)

Hej på er!                                        Igår red jag för Åsa första gången, det gick så himla bra! Melroose var riktigt duktig, självklart visade hon en DEL attityd i galoppen. Hon testar ju mig och ser om hon kan slippa undan. Hon gör det alltid halvhjärtat, så hon är lätt att korrigera. Men envis är hon, haha! De är inte så att hon testar 1 gång och ger sig. Med Att ha Åsas hjälp känns tryggt. Ser fram emot nästa lektion! Hon sa en helt klockren sak om Melroose - "Hon är den typen av häst som ska konfronteras men inte förnedras." Så rätt!! Men vi utvecklas framåt hela tiden nu. Det är kul med en utmaning och M har visat att hon vill! Personlighet ska hästar ha ;D Vi har det mysigt här också! Har precis varit ute och målat i stallet, sedan tog jag och Tindra oss ett bad. Riktigt skönt! Nu är vi rena och gosiga :) Resten av dagen ska bara bestå av att slappa! M har ridits 3 dagar i rad och Lollo red henne i måndags ju, så idag och imorn ska hon bara få vila. Det blir ev ridning på tisdag. Hon behöver lite vila nu så vi får se helt enkelt :) Hoppas ni har det fint! Glöm inte att det kommer upp en tävling nästa vecka, woho! Tycker det ska bli kul! Kram på er.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.