Hej på er :)

Datum: 2011-07-04 /16:11:13 / Melroose & Tindra /  

Idag får det bli en bildbomb på Tindra!

Hon var med i hunnebo, det var super-varmt och härligt. Sedan passade mamma henne i lördags, vi var i ullared! Vi var ett litet gäng; Jag, Robban, Joline, Petter, Angelica & Marcus.

En mycket lyckad trip, jag fyndade massvis. Större delen av mina grejer var självklart ifrån hästavdelningen. De har fått så himla stort utbud där! :D Kommer upp bilder på fynden någon dag.



Sova i bilen i mattes knä gillar vi <3



Husse och ninja-tindra ;D



Solen sken i Hunnebo.











Vackra tjejen <3



Såhär kan man också sova!



Ramsvik



Vi fixade en liten skuggplats åt Tindra.



Det mulnade till och började blåsa massor.. Så jag testade lägga henne i min handväska, för hade ingen filt eller något sådant med mig. Det gick knappt en minut, sen sov hon som en stock! Kunde inte med att störa henne så hon fick ligga där tills vi kom tillbaka till huset. Förstår att hon sov så tungt, efter mycket lek och till och med lite bad i havet :)



Postat av: Malin
Datum: 2011-07-04 Klockan: 17:39:20 | Kika in här: http://Candycupcake.myshowroom.se

Nä men Gud va söt sista bilder var <3 så liten och go blir alldeles kär i den lilla vovven när ja ser bilden..



Postat av: Lilja
Datum: 2011-07-04 Klockan: 23:23:03 | Kika in här: http://liljavintis.blogspot.com

Men gud vilken sötis Tindra är då!! Vart kommer den lilla pärlan ifrån? Och hur gammal är hon? Såå fin!



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-07-06 Klockan: 12:28:42 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

JAg blir glad, gud vad mysigt ni ser ut att ha med eran lilla valp!! :D Så himla härligt!



SV; Tack så jättemycket Julia <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.