Italiensk vinthund bloggar

Datum: 2011-07-06 /16:13:00 / Allmänt /  

Jag har hittat ett par bloggar med andra som har italienare. Dessa är dem som jag följer:

- catdogs.wordpress.com

En tjej som skriver om livet på landet, med Italiensk vinthund, afghanhund, katter och annat kul. Självklart gillar jag att läsa denna eftersom hon har så fina hundar! Även att hon skriver så himla bra.

- liljavintis.blogspot.com

En tjej som skriver om livet med sin italienska vinthund Lilja. Det är mycket fina bilder att titta på och hon skriver personligt om Lilja!

Lilja:



(Jag lånar denna bilden om det går bra? Annars säg bara till så tar jag bort den!)



Postat av: Anonym
Datum: 2011-09-08 Klockan: 22:54:40 | Kika in här: http://Liljavintis.blogspot.com

Det går superbra att låna bilden! Det är bara kul att du tycker om bloggen :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.