Julias klätterträd. (repris för det gör mig glad)

Datum: 2011-07-03 /15:30:00 / Melroose & Tindra /  

Barnslig som jag är så har jag såklart mitt egna klätterträd ;) Det befinner sig i hästarnas hage vid deras alldeles egna sandhög! Idag vilade Melroose så det blev en liten upptäcksfärd uppe i trädet, gos och stretchning!



Utsikten :P



Fjollis.



Busar i trädet!



"Tjena Bästis, vad gör du där uppe för tokigt?"
Fast Melroose blir ju inte förvånad vid det här taget, haha. Hon lär vara van vid mina påhitt :P



Åh, finaste tjejen vad jag älskar dig! With all my heart <3




Nyfiken sötis med vind i luggen <3

Vi hälsar er en härlig fredag, blås inte iväg bara!



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-04-09 Klockan: 10:44:08 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

åååh, vart haru köpt brillorna!? :D grymt snygga!



SV; Jaa, sommar är verkligen bäst <3



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-07-03 Klockan: 23:59:54 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Åh vad mysigt!! :D Jag och killen har faktiskt också ett eget att sitta i ibland :D sitting in a tree lix ;D



SV; Tack för härligt stöd och fina komentarer! Tyvärr så var ingen häst alls i form, skittråkigt. framförallt Vendela gick hemskt. Vi strök sista dagen och åkte hem istället, men det gör inte så mycket eftersom jag varit jättesjuk och legat i soffan hela dagen :O inte ens orkat blogga!



kram







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.