Louise Lund & Barnike

Datum: 2011-07-04 /16:14:15 / Allmänt /  


En kompis till mig är nere i falsterbo och tävlar. Hon är med i 5-årschampionatet med sitt sto Barnike. Idag har de nollat!! Så de är vidare till semifinalen imorn :D Nu håller vi tummarna!!




Postat av: Malin
Datum: 2011-07-05 Klockan: 10:57:41 | Kika in här: http://kyro.blogg.se/

SV: Tack, visst är det :)



Postat av: Sabina
Datum: 2011-07-13 Klockan: 06:32:41 | Kika in här: http://djurförsäkring.net

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.