Kärlek

Datum: 2011-06-14 /23:25:00 / Melroose & Tindra /  
Idag red jag Melroose på ridbanan. Testade det nya bruna pullartränset med mässingsklinkers. Hon passade jätte bra i det! Min snygging :) Idag fann hon formen i trav, det är bara mer balans som behövs. Väldigt kul att börja rida "på riktigt"! Mot slutet av ridpasset får hon mycket mjölksyra, då kickar hon och piper av min skänkel eller spö, haha! Hon har åsikter, det går inte att missa ;) Det märks även att hon börjar förstå att denna sadeln inte sitter illa, hon trivs allt. Ska försöka uppdatera mer imorn! På morgonen ska M skos, håll tummarna allihopa. Godnatt

Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som får leva mitt liv med något så underbart som hästar. Eller jag säger nog leva mitt liv för hästar. Allting mår man bra av runt dessa underbara varelser. Ens egna hälsa kan gå upp och ner men att få pussas med en varm mule, galoppera ut i friheten, bara lyssna på det lugna tuggandet av hö - underbart.























Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.