Finaste känslan

Datum: 2011-06-10 /12:08:00 / Melroose & Tindra /  

Det mest fantastiska jag varit med om <3




Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!
Datum: 2011-02-10 Klockan: 18:59:58 | Kika in här: http://stockholmsjenna.blogg.se/

aaw vilken härlig bild :)



Postat av: Alexandra Alexandersson
Datum: 2011-06-10 Klockan: 21:28:28 | Kika in här: http://konstigness.blogspot.com

Sv: Jo visst gör jag karikatyrer. För sådan tar jag samma som för små tatueringsdesigner. Alltså 250 för svartvit och 375 för en i färg :) Bra att du frågade, ska skriva upp det på prislistan. Maila([email protected]) om du är intresserad av en sådan :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.