Söndag fast på en måndag.

Datum: 2011-06-06 /22:15:06 / Melroose & Tindra /  
Hej på er! Idag har det åskat massvis här så har inte suttit vid datorn. Men det är som sagt lite bloggande ifrån min sida eftersom det är tomt på inspiration. Mitt självförtroende är i botten också, det påverkar sånt här mer än vad man tror.. Idag har jag varit i stallet, som vanligt :) Melroose hade sprungit som en tok för de jävliga insekterna.. Med 29 grader i skuggan så kommer de ju fram.. Stackars gumman, hon var alldeles orolig och svettig. Så det blev lite mys och sedan åkte flugtäcket på. Melroose får liten vila denna veckan, hon är inne i en väx-period nu igen och det händer även mycket med tänderna. Känner helt enkelt att hon behöver ett litet brejk. Hon har ju skött sig så himla bra och lärt sig massvis! Får se om jag rider något i slutet på veckan. Igår red jag iaf ut på hackamoret, vi hoppade lite terränghinder! Det älskar hon minst sagt!! Annars var hon ganska slö, blev svettig fort osv. Värmen har ju kommit så plötsligt sen har hon nyligen börjat gå ute dygnet runt. Känns bra att hon trivs så med hackamoret och hon lär sig så snabbt när jag visar att det är dags att svänga osv. :) Annars idag så har jag varit en sväng i Göteborg. Åt en glass på triumf glasscafe - mums!! Hälsade på en sväng i min brors lägenhet :) Det var min dag det.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.