Djur är livet <3

Datum: 2011-03-18 /15:17:00 / Kärleken /  



Jag vore ingenting om inte djur fanns.
Jag känner en samhörighet till djur, det är en mycket speciell känsla.
Djur är mer för mig än vad som går att förklara med ord.
De är kärlek.
Kärleken ifrån ett djur är obeskrivbart vackert, varmt och omfamnande.
När tårarna kommer så stoppar jag ansiktet i djurets päls och känner en slags tröst.
Djuret står/ligger stilla, liksom lyssnar på mig.
Gör allt för mig, som jag skulle göra för dem.
Hästar, katter, hundar är djur som ger mig kärlek varje dag.
De säger inga elaka kommentarer, blir alltid glad att se en, sviker aldrig.
Jag kan bara vara.
Jag älskar att bara vara.
Att vara ett med djuren.
Höra ihop, finnas till, vara önskad och behövd.
Puss.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.