En lista. Favorit i repris ;)

Datum: 2011-03-01 /14:35:00 / Allmänt /  

Sju sanningar om dig själv:

 

- Jag har fobi för vårtbitare.

- Drömmer mardrömmar varje natt.

- Kan inte tänka mig ett liv utan djur.

- Är vegetarian men älskar lax!

- Jag är colaberoende.

- Jag är lyckligt förlovad :)

- Använder aldrig jeans, trivs inte i det..


Sex sanningar om hur du var som liten:


- Jag lekte helst med killar!

- Jag bet sönder glas med tänderna.

- Jag älskade att sitta för mig själv och organisera saker, med listor och högar!

- Jag lärde mig tidigt att läsa och skriva.

- Hade alltid väldigt egen klädstil, uppmuntrades för det :D

- Varje fredagkväll bestod av dans med min mamma :)


Fem sanningar om mitt familjeliv:

- De senaste två åren och såklart nu så uppskattar jag min familj mer än någonsin!

- Jag och min mamma är väldigt lika i sättet.

- Vi är väldigt nära varandra i vår familj, även känslomässigt öppna och ärliga.

- Har världens bästa storebröder som jag aldrig har bråkat med egentligen, bara lite tjafs någon gång!

- Min pappa är finsk och även min mormor.

 


Fyra sanningar om mitt vänskapsliv:


- Jag har lätt för att prata med folk men väldigt svårt att lita på någon.

- Min bästa kompis bor i göteborg, så vi kan inte ses hur lätt som helst :(

- Jag har hellre några få nära än ett helt gäng med opålitliga kompisar.

- Även min fästman och häst är mina bästa vänner <3

 

Tre sanningar om mitt kärleksliv:

- Jag är som sagt förlovad med världens bästa man Robban.

- Vår framtid består av att bo på en gård med djur och familj.

- Vi kan prata om allt. <3

 

Två sanningar om min personlighet:

- Jag har väldigt svårt att komma in i nya grupper.

- Jag är en riktig estet och djurnörd.









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.